Azar Ettesal .Co

شرکت آذر اتـــــــــصال

شرکت قطعه و خودرو سازی آذر اتصال | مدیرعامل : مهندس یونس اکبرپور پایدار

logo

درباره شرکت آذر اتصال

با عنایت به توجهات حضرت باری تعالی این گروه تولیدی در سال 1363 در بحبوحه جنگ تحمیلی و نیاز خودکفائی صنعتی کشور در شهرک صنعتی شهید رجائی بنام شرکت آذراتصال در زمینه ساخت قطعات صنعتی شروع به فعالیت نمود. در سال 1379 با تاسیس شرکت مجموعه سازان سهند فعالیت خود را در ساخت مجموعه های محوری خودرو گسترش داده است. در سال 1384 در راستای اجرای طرح توسعه خود در شهرک صنعتی عالی نسب با افزودن شرکت توسعه فناوریهای پیشرفته آذرآبادگان (خودروسازی آذهایتکس) به این گروه در نیل به هدف تولید و ارائه خودروهای تجاری و توسعه ناوگان حمل و نقل کشور نسبت به اخذ نمایندگی انحصاری تولید و فروش خودروهای ماز بلاروس، گیناف هلند، فورلند چین، ماز مان بلاروس و تکینگ چین در منطقه را کسب نموده است.
فاز اول خط تولید این شرکت جهت تولید محصولات MAZ در زمینی به مساحت فعلی 7 هکتار با سالن های سرپوشیده 22000 مترمربع واقع در تبریز-شهرک صنعتی عالی نسب ، جهت تولید انواع کامیون های نیمه سنگین و سنگین MAZ افتتاح گردیده, که این خط تولید شامل خطوط پرس کاری،جوشکاری،ماشین کاری،رنگ،مونتاژ و تست بوده, همچنین طرح توسعه خط تولید انواع اتوبوس در زمینی به مساحت 14 هکتار واقع در شهرک صنعتی عالی نسب تبریز به اجرا در می آید.
طرح تولید انواع کاربری از جمله اطاق کامیونت،کمپرسی،آتش نشانی و …واقع در منطقه آزاد ارس به متراژ 20000 مترمربع در حال اجراست. این شرکت دارای 14 واحد خدمات پس از فروش در سراسر ایران به مشتریان خدمات ارائه مینماید که اکثراً دارای رتبه 1 و 2 می باشند. این گروه تولیدی در سال 1393 موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001:2008 از شرکت TUV گردیده است. در حال حاضر این خودروسازی با IPI %24 ساخت داخل با توانایی تولید محصولات یورو 4، یورو5 و یورو6 جزو خودروسازهای برتر کشور می باشد.

لیست محصولانت

خدمات / محصولات
تولید کامیونت 100%
تولید انواع قطعات جلو بندی 100%
تولید تمامی قطعات نسان 100%
تولید میل لنگ 100%
تولید ست کامل ترمز 100%
تولید طبق سواری 100%
پیمایش به بالا